Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.
Zanim odeślesz do nas towar, który chcesz zareklamować koniecznie skontaktuj się z nami dowolnym kanałem (zakładka Kontakt).
Prawie wszystkie reklamacje (a były one jak dotąd bardzo znikome) udało nam się rozwiązać już przy pierwszym kontakcie Klienta z nami.

2.
Jeśli jednak nie zadziała powyższy punkt - postępuj zgodnie z poniższym opisem.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki.
Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
Nie musisz używać naszego specjalnego formularza - wystarczy że na zwykłej kartce (lub mailem) prześlesz nam powyższe informacje.

3.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

4.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
POLASTUDIO reklama projekt druk, ul. Sarabandy 92K/2, 02-868 Warszawa.
Uwaga! Możesz też skontaktować się z nami, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

5.
Reklamacji nie uwzględnimy w następujących przypadkach:

a/. jeśli płytka tekstowa uległa zniszczeniu na skutek uzupełnienia pieczątki innym niż rekomendowanym tuszem (np. zwykłym tuszem stemplarskim, innym tuszem lub atramentem)

b/. jeśli przedmiotem reklamacji będzie projekt odbicia pieczątki, który został przez Klienta zaakceptowany

6.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń określa punkt 7 Regulaminu sklepu.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl